*   >> läser Utbildning artiklar >> money >> marketing advertising

Gospel Music Artist säger Gospel Music kommer aldrig att bli samma ...

Am jag den enda där ute som tror att en hel del gospel, särskilt på samtida kristen radio alla låter likadant? Är det någon där ute som berörs? Finns det någon som missar innerliga dyrkan av Keith Green? Jag är ledsen, men ibland när jag ser den kristna TV, jag kan inte ens lyssna på några av de sångare eftersom jag känner mig i min ande att de är uppe för att utföra, men inte ta alla i närvaro av vår Herre ! Är jag den enda där ute som känner så här? Häromdagen såg jag gruppen "Point of Grace" på showen "Life Today" med Betty och James Robison, och mitt hjärta var så upplyft! De sjunger bara Guds härlighet! Dessa grupper är så begränsad i dessa dagar! Är någon annan där ute mycket kräsen om musiken de lyssnar också, och är du redo för en ny ny artist med ett nytt sound som verkligen kommer att lyfta din ande och uppmuntra din vandring med Herren? Finns det någon där ute älska Herren? Är du upphetsad om 2007? Jag tror att det är ingen slump att du läser detta article.

I anser att vi behöver musik som kommer att beröra de känslo av Kristi kropp i år och helt enkelt få många att känna honom som Frälsare och Herre. Vi behöver sångare som är villiga att gå till alla kyrkor stora eller små, det namnet namnet Jesus som Herre, och som inte kommer att ta ut en avgift för att komma, men kommer bara komma att inleda Herrens närvaro och att vara den speciella musik eller mini-konsert innan pastorer predika för deras congregations.

Where är sångare som har fasta, har medfödd samtal Guds på sina liv för att sjunga, och har skapat låtar medan bara spela sitt piano eller gitarr i deras privata tider av tillbedjan? Var är sångare vars föräldrar berättade för dem på någon tidig ålder: "Detta är vad Gud har kallat dig att göra." Varför är allt så kommersialiserat nu? Varför är det så att när du går till en kristen konserter skämt görs om "be till Buddha" och sedan höra om kända kristna artister som du har respekt för år att erkänna de var beroende av alkohol hela tiden.

Var finns de verkliga sångare som har övertygelse? Jag var så ledsen nyligen när jag deltog i en kristen Konsert på Knott s Berry Farm där bandet gjorde ingenting men titta på flickor, dans, och tala om "Bono" från U2 som han var Gud, och sedan fortsätta att göra allt detta i namn av vår Herre. Bara en kille ens talade om Jesus och det var Mr Jeremy Camp. Han bad även innan han sjöng.

Wow, vad ett nytt koncept, behöver vi för att söka Herren, trots att vi är duktiga? Fantastiskt exempel Jeremy! Du gjorde natt

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 läser Utbildning artiklar,https://utbildning.nmjjxx.com All rights reserved.