*   >> läser Utbildning artiklar >> money >> marketing advertising

I & amp; # 039; M bara en enkel man med en enkel syn på livet: Jag kan bara vara nöjd när jag & amp; # 039; ve Rörd Life

Prisad vare Gud och Fader vår Herre Jesus! Kristus! I sin stora barmhärtighet har han gett oss ny födelse i en levande hopp genom Jesu Kristi uppståndelse från de döda. 1 Petrusbrevet 1: 3

Hur kan jag älska andra om mina ögon är bara på mig? Hur kan jag peka på Gud om jag pekar på mig? Och ännu värre, hur kan någon se Gud om jag fortsätter fläktade mina egna stjärtfjädrar? Jesus har inget utrymme för pickar order. Hans ord säger "Kärlek är tålmodig, kärlek är snäll. Den är inte avundsjuk, den skryter inte, det är inte stolt "Jag Kor 13: 4.


positiveness är en bra kvalitet för predikanter och högtalare eftersom, vem delar hans tankar med allmänheten kommer att övertyga dem som han själv verkar övertygad.

Minns att Gud vill att du ska vara glad, frisk och välmående. Lyssna på dig själv. Gör de saker som gör att du känner dig lycklig inuti och du kommer förmodligen aldrig att göra ett annat misstag. Glöm vad andra tycker. Det är inte lätt, men det är nödvändigt. Var stolt av vem du är och vad du har åstadkommit.

Den viktigaste frågan är, är du lycklig? Då det är vad som verkligen betyder

Hur kan jag älska andra om mina ögon är bara på mig? Hur kan jag peka på Gud om jag pekar på mig? Och ännu värre, hur kan någon se Gud om jag fortsätter fläktade mina egna stjärtfjädrar? Jesus har inget utrymme för pickar order. Hans ord säger "Kärlek är tålmodig, kärlek är snäll. Den är inte avundsjuk, den skryter inte, det är inte stolt "Första Korintierbrevet 13: 4.

Omdömen

Copyright © 2008 - 2016 läser Utbildning artiklar,https://utbildning.nmjjxx.com All rights reserved.