*   >> läser Utbildning artiklar >> society >> politics

Athiests Visa Anti Christian Bigotry

Är det inte intressant att athiests alltid papperskorgen kristendomen? Inte någon tycker det är konstigt? Jag menar varför de aldrig sätta upp skyltar Debunking Mohammad eller Allah på holiday Ramadan? Eller sätta upp skyltar avslöja den judiska tron ​​på Hanakah? Eller Buddah? eller andra religiösa symboler under deras heliga säsongen? Jag menar att det verkar logiskt rätt? Om athiests inte tror på Gud än det skulle innebära någon Gud, eller hur? Kristendomen är inte den enda religionen ... Det finns många religioner som tror att Gud existerar.

I Indien folk tror att det finns tusentals av gudar. Så, återigen, är det hundra tusen dollar fråga varför athiests bara plocka på kristendomen? Omdömen

Jo, den enda anledningen jag kan tänka mig är att athiest är anti-kristna fanatiker, det är därför. Eller skulle ett annat svar vara att de är fega och inte vill problem från muslimerna. Omdömen

Den verkliga och verkliga orsaken är att athiests är i mörker och hat ljuset. Bibeln säger mörker hatar ljuset och Jesus Kristus är det sanna ljuset. Det är därför de motsätter kristendomen /Kristus.

De skulle aldrig admitt det är skälet till att de inte förstår. De är i mörker. Omdömen

Jag lägger inte ner athiests. Jag tycker synd om dem. Såvitt athiests inte hacka på andra religioner .. jag ställde denna fråga att göra en punkt. Jag tror inte att någon ska kasta någon annan eller deras religiösa övertygelse. Människor ska vara fria att tro vad de vill och tala ut om vad som helst. Jag tror starkt på yttrandefrihet och kommer även försvara athiests frihet att göra och säga vad de vill. När människor använder sin frihet att förolämpa andra religioner det är då biggotry exponeras.

Vissa människor som läser detta kanske tror att jag förolämpa athiests. Tja, jag är inte. Jag är bara nyfiken att ta reda på wny de sätta upp skylten säger Jesus är en myt. Min enda fråga är varför inte bara leva och låta leva? ... Och inte förolämpa andra? Omdömen

Copyright © 2008 - 2016 läser Utbildning artiklar,https://utbildning.nmjjxx.com All rights reserved.