*   >> läser Utbildning artiklar >> science >> general sciences

Tidslinje formbarhet och Effect

Herren Jesus Kristus har placerat visdom i Bibelkoden kan läsas och avsåg Bibelkoden ska förstås av mänskligheten, med start mass assimilation år 2011. När en persons sinnen få information, den perceptuella erfarenheter resulterar i förändringar i den enskildes tänkande, attityder och känslor. Sådana förändringar kan vara djupgående. Omdömen

Mänskligheten känns ofta rädsla, och med sådana känslor, kan hålla kunskap och undertrycka kommunikation visdom.

Bibelkoden sanningar är tänkta att delas och talade om; de är säkra för mänskligheten att använda, i den meningen att Herren kommer att placera kunskaper i Bibelkoden för den största nytta för hela mänskligheten. Oturligt nog för ett litet antal personer, kan de behöva lida, för den mest intensiva bra för största möjliga antal människor. Omdömen

Med "bra" kontra "lida" lidandet kan variera i omfattning från obehag för död, och misärer däremellan. Gud bestämmer vem som får vilken roll och hur varje person namnges och uppbyggd från hans heliga Bibelkoden.

Omdömen

HERREN inte skapar meningslös lidande. Den Herren Jesus Kristus i stället missgynnar lidande, men tillåter individers fel deras sätt att fortsätta. För dem som vill lyssna, när de är redo, de kan berikas med sanning särskilt avsedda för dem i Bibelkoden. Lidande är inte ett straff i det vanliga mänskliga auktoritära mening, utan snarare en resulterande beteenden som ackumuleras effekt mot sjuka förmögenhet och oönskad möjlighet.

Omdömen

För HERRENS interventionspunkt, med fokus på starkt under åren 2011 och 2012, Gud valde ut vissa personer med kompetens och kapacitet att HERREN visste skulle vara till hjälp för HERREN Gud. På så sätt, tog Gud ut sina bästa profeter på grundval av resultatet intensitet att hjälpa Gud nå Hans storslagna gudomliga agenda. Omdömen

Tidslinjen är formbara och varje persons fri vilja formar framtiden. Gud vet hur varje person kommer att bidra till tidslinjen, och Gud ger kredit där på grund i hans Bibelkoden för dem vars liv bidrar mest till störst samhällsnytta.

Uttryckt på ett annat sätt: När du skriver Toran Bibeln för Moses över två tusen år sedan, HERREN efterlysta personer som skulle vara mest användbar för hans gudomliga ingripanden under åren 2011 och 2012 för att få den mest omnämnande i Bibelkoden, för att hjälpa dem vidare mer effektivt hjälpa Gud uppfylla målet målen för gudomligt ingripande för mänskligheten. Omdömen

HERREN agenda är att uppnå inget mindre än ett tusen år av fredli

Page   <<       [1] [2] >>
Copyright © 2008 - 2016 läser Utbildning artiklar,https://utbildning.nmjjxx.com All rights reserved.