*   >> läser Utbildning artiklar >> travel >> destinations

Past Mini Trips

sområde. Vi såg hjort, glänsande blå ödlor, en snabbrörlig orm, och fick berättelsen om ett möte med en skunk. Än en gång, var jag nästan händerna fria för mycket av åkturen, knäppa bilder. Vi kom över några områden där vi guidade hästarna genom vatten och tjock lera. Ryttarna mot slutet av linjen hade lite problem att hålla sina hästar på spåret, men tur för mig, styra Bandit var en bris (de flesta av vägen). I slutet av resan, återvände vi till stallet, tackade guide och ledde vårt hotell. Vi gick ut igen den kvällen för att ta i Beale Street och drog sig tillbaka till hotellet igen.

Dag 3, vi lämnade tidigt att turnera Stax Museum, där vi fick smak av en milstolpe i soulmusik. Vi träffade souvenirbutik och leds till Graceland, där vi stannade också för souvenirer. Sedan kom köra hem. En annan kort men söt resa Omdömen

Omdömen

Winter 2009: 3-Year Anniversary i Pensacola, Florida

Dustin och jag - i allra sista. minut - beslutade att tillbringa vår tredje årsdagen i Pensacola. Jag hade varit på en massa ställen, men på den tiden fortfarande inte hade gjort det till Florida.

Så på eftermiddagen innan vår årsdagen, beslutade vi att göra 4-timmars bilresa till Pensacola att bara ha en snabb tillflyktsort. Vi gjorde det till staden runt nio, och fångas upp på någon Animal Planet. För följande dag, valde vi att besöka Naval Aviation Museum (liknar Air and Space Museum i DC). Efter att ha laddat upp bilder, gjorde vi vårt sätt att fyren i närheten. Vi promenerade stranden med kyliga vinden löste på våra ansikten och tog bilder från fyr vi togs av. Vad är roligt är att vi inte inser fyren var haunted vid den tidpunkten.

Om vi ​​hade vetat, kan du satsa dina pengar vi skulle ha gått efter ett annat äventyr. Efter förirra sig från stranden, tog vi en kort vandring genom några fläckar av träd och leds till bilen. Vi körde tillbaka den natten Omdömen

Omdömen

våren 2010. The Beach at Ship Island

I föregående månad, viken oljeutsläppet hade inträffat, men det hade inte nått andra stränder längs Gulf Coast. Dustin och jag gjorde sista minuten planer att gå till en ny strand på Ship Island, nära Gulfport, Mississippi. Vi körde in i Gulfport kvällen före och utvilad.

Nästa morgon var vi upp tidigt och samla boogie styrelser och strand redskap. Vi gjorde det till biljettluckan för kryssningen till Ship Island och gick ombord på fartyget. Vi tillbringade en timme på kryssningen, observation flasknosdelfiner längs vägen. Slutligen,

Page   <<  [1] [2] [3] >>

Copyright © 2008 - 2016 läser Utbildning artiklar,https://utbildning.nmjjxx.com All rights reserved.